Bu saytı yaratmaqda məqsədim bildiklərimi, məndə olan testləri,məlumatları və dəyərli müəllimlərimizin bizə təqdim etdiklərin sizlərə çatdırmaqdı. *** Saytımızda ay ərzində aktiv olan istifadəçi bizdən hədiyyə qazanacaq!!! (Qeydiyyatdan keçən istifadəçilərə aiddir)

Müsahibə Üçün Məlumatlar!

Müsahibə Üçün Məlumatlar!

 

Aldigim tehsil ve tecrubler sayesinde bu saheye faydali olacagimi dusunurem.Bundan elave isim ve xalqim ucun daima elimden geleni edeceyimden,rehberimin verdiyi tapsriqlari ve uzerime dusen vezifeleri layiqince yerine yetireceyimden ve sizin guveninizi bosa cixarmayacagmdan emin ola bilersiz.
ozumu bu sahede gorurem.Aldigim tehsil ve tecrubeler sayesinde bu saheye faydali olacagimi dusunurem.

Düşünürəm ki bu sahə də hər şeydən öncə gənc bir mütəxəsis kimi yetişəcəm bu orqanın seçməyimdə isə əsas məqsədim isə bu oqranin uğurları,gələcəyi inkişafi realdir,çoxdur gələcək uğurlarda isə məndə öz imzami qoymaq istərəm hər şeydən öncə isə millətimə xalqima müsbət mənada öz tövhəmi verməkdir
Getdikce inkishaf eden vetenime vicdanla ve seyle chalishacagimi esas tutaraq beyan edirem: 1) bu vezifenin ohdesinnen gelecem 2) orqanin inkishafinda muhum rol oynacam 3) gelecekde sechdiym ixtisas peshekari olaraq orqanin ve dovletimin adini butun dunyada ucaldacam!

Azerbaycan dovletine onun qanunlarina tabe.qarsiliqli huquq ve vezifeleri olan sexs, AR ərazisinde ve ya AR vetendaslarindan dogulan shexsler, valideynlerinden biri Azerbaycan Respublikasinin vetendasi olan sexs AR vetendasidir.

dövlet birbaşa heyata keçirir, bizde bu yoxdu. Meselen, ola biler ki hansıs dövletin qv.de gösterilib ki dövlete qarşı qiyam töreden vetendaşlıqdan mehrum etme ile cezalanacaq, cinayeti töredende vetendaşlıqdan mehkeme qaydası ile mehrum edilir. Şexs vetendaşlıq elde ederken saxta sened verirse, melumatları saxtalaşdırırsa bu zaman vetendaşlığını itirir.

 

Azerbaycan Milleti – Eyni yerde yashayan, bir dilde danishan, eyni tarixi be medeniyyete malik olan birlik icinde eyni duygulari paylashan toplum milletdir. Azərbaycanda yaşıyanlar millətdi

Azerbaycan xalqi vahiddir– Oz muqedderatini ozu hell etmek huququ var yani vahid oldugu ucun. Bashqalarindan asli deyil. Suveren huququn esas sherti mehz vahid olmagdi. Az.xalqi Ar erzasinde ve ondan kenarda yasayan, Az.dovletine ve onun qanunlarina tabe sayilan AR vetendaslarindan ibaretdir

Vahiddir-yeni yalniz Azerbaycana mexsusdur.
Toxunulmazdir-erazinin sabitliyi silahli quvveler terefinden qorunur
Bolunmezdir-azer resp.nin erazisi bolunerey hec bir dovlete ve ya quruma verile bilmez

Suverenlik – xalqin huququdur. Bu huquqa oz muqedderatini hell etmek ve idaretme formasini ozu secmek daxildi. Yalniz vahid olan xalqlarin suverenlik huququ var

 

Dovlet cemiyyet terefinden ferdi maraglarin umumi maraga tabe olunmasi ucun yaradilan teshkilatdir.

Dovletin esaslari– Dovlet, dovletin bashcisi, SQ, beynelxalq huquq normalari, Erazi! Ali meqsed, mulkiyyet, tebii ehtiyatlar

Dovletin ali meqsedi– Insan ve veetendaş huquqlari ve azadliqlari vetendaşlarin heyat sevyesi layiqli temin etmek

Dovlet cevrilisi ve qiyama qarsi alinmis borclari Azərbaycan Respublikası tərəfindən öhdəlik kimi qəbul oluna və ödənilə bilməz
Dövlete qarşı olan güc tetbiq etme ile baglı anlayışlardır, dövlet çevrilişi hakimiyyeti deyişmek, qiyam dövlete qarşı silahlı çıxış
Insana qarsi silah isledile biler – Son zərurət.. Həpsdə olanın həpsdən qacması… Dövlt qarşı qiyamın yatırıkması… Sərhədi kecən şəxslər qarşısının alınması… Zəruri müdafiə.. Dini ekstrimizlere qarsida isledilir artiq

Konstitusiya sozunun menasi – latinca “constitutio” sozunden olub menasi “quruluş”, “tesisat” demekdir

Konstitusiya 5 bolme 12 fesil 158 madde 12 kecid mudeallar


Konustutsiyanin bolmeleri:

1. Umumi muddelalar
2. Huquq ve azadliqlar
3.Dovlet hakimiyyeti
4. Yerli ozunuidareetme
5. Huquq ve qanun

Konstitusiyanın ALİ MƏQSƏDİ:
– Azərbaycan dövlətinin müstəqilliyini, suverenliyini və ərazi bütövlüyünü qorumaq;
– Konstitusiya çərçivəsində demokratik quruluşa təminat vermək;
– vətəndaş cəmiyyətinin bərqərar edilməsinə nail olmaq;
– xalqın iradəsinin ifadəsi kimi, qanunların aliliyini təmin edən hüquqi, dünyəvi dövlət qurmaq;
– ədalətli iqtisadi və sosial qaydalara uyğun olaraq, hamının layiqli həyat səviyyəsini təmin etmək;
– ümumbəşəri dəyərlərə sadiq olaraq, bütün dünya xalqları ilə dostluq, sülh və əmin-amanlıq şəraitində yaşamaq və bu məqsədlə qarşılıqlı fəaliyyət göstərmək.
Yuxarıda sadalanan ülvi niyyətlərlə ümumxalq sәsvermәsi-referendum yolu ilə bu Konstitusiya qəbul edilir.

Konstitusiyanın əsas FUNKSIYALARI
-Hüquqi funksiya – bütün hüquq sisteminə xas olan tənzimləmə funksiyasını yerinə yetirir.
-Sosial funksiya- ailə, din kimi sosial təsisatlara, atalıq, analıq kimi sosial dəyərlərə, təhsil, elm kimi sosial sistemin yaşamasına təsir göstərir.
-Siyasi funksiya –siyasi qüvvələrin hakimiyyəti əldə etməsinin sivil formasını təsbit edir.
-Tərbiyəvi funksiya – hər bir insanda, konstitusiya qanunlarına,insan və vətəndaş hüquq və azadlıqlarına və dövlətə hörmət ruhu aşılayır

Konstitusiyada VƏZİFƏLƏR – beraberlik, birleşmek, tetil tehsil ve.s
HÜQUQLAR– vergi ve diger odenişleri odemek,vetene sedaqet, veteni mudafie,dovlet remzlerine hormet, etrah muhitin,tarix ve medeniyyet abidelerini qorumaq

Konstitusiya qanunlari ile mueyyen edilir – Dovlet remzleri, evvelki prezidentlerin teminati, naxcivan konst tesdiqi, konstitusiyaya elaveler..

Konstitusiya qanunlari 95 ses 125 sesin 75 faizidi de ona gore. yeni dorde uc ses coxlugundan artiq 76 faiz olmalidi

Konstitusiyanin esas SUBYEKTLƏRİ– Dövlət və xalq
Azerbaycan dovletinin Konstitusiya qebul olunmasi – 1921 . 1925. 1978. 1995

Konstitusiyaya deyişiklikler etmek telebi AR-nin Avropa surasina daxil olmasi ile elaqedar yaranmisdir

Konstitusiyanın 1ci bölmesindeki esk etdirilmiş müddealara elaveler teklif edile bilmez.. birinci bolmeye 2 fesil Xalq hakimiyyeti ve dovletin esalari, 23 madde aiddir

AR-nın Konstitusiyasına əlavələri AR-nın Prezidenti və ya AR Milli Məclisinin azı 63 deputatı təklif edə bilərlər.
AR Konstitusiyasına əlavələr AR-nın Milli Məclisində 95 səs çoxluğu ilə Konstitusiya qanunları şəklində qəbul edilir.
AR-nın Konstitusiyasına əlavələr haqqında Konstitusiya qanunları AR-nın Milli Məclisində iki dəfə səsə qoyulur. İkinci səsvermə birinci səsvermədən 6 ay sonra keçirilir. AR-nın Prezidenti tərəfindən ikinci səsvermədən sonra imzalandıqda qüvvəyə minir.

AR Konstitusiyasının mətnində dəyişiklikləri Azərbaycan Respublikasının Milli Məclisi və ya AR-nın Prezidenti təklif etdikdə, təklif olunan dəyişikliklərə dair əvvəlcədən AR Konstitusiya Məhkəməsinin rəyi alınır. AR Konstitusiyasının mətnində dəyişikliklər yalnız referendumla qəbul edilə bilər

Qanun – ümumidir, normativ aktdır
Qerarin
– birdefelik, qeyri-normativ aktdır

Konstitusiya qanunları Azərbaycan Respublikasının Prezidenti tərəfindən imzalanmazsa, qüvvəyə minmir.
Qanunlar – Azərbaycan Respublikasının Milli Məclisi 83 səs çoxluğu ilə qəbul edilən qanunları 95 səs çoxluğu ilə, 63 səs çoxluğu ilə qəbul edilən qanunları isə 83 səs çoxluğu ilə yenidən qəbul edirsə, belə qanunlar təkrar səsvermədən sonra qüvvəyə minir.

Qanun ozunde başqa qayda nezerde tutmursa derc edlyi gun
Dovlet senzurasi– Tv , radio və digər info vasitələrində dövlətin nəzarəti altında olması

Qanunculuq prinipi– Qanuna emel etmek,huquq ve azadliqlari gozlemek ,istifade etmek.notmativ huquqi altlara emel etmek

Azerb-da olum hokmu 1998ci il 10 fevralda Heyder Eliyev terefinden legv edilib.. xususile agir cinayetlerde mustesna ceza tedbiri kimi olar

Hüquq – dovlet teterfinden mueyyen edilen tetbiq edilen normalarin mecmusudur..
Qanun – münasibətlərin hər hansı bir sahəsin inizama salmaq üçün dövlət tərəfindən müəyyən edilən qərar..
Qanun ictimai munasibetleri tenzimleyen, Vetendaslarin huquqlarinin pozulmasinin qarsisini almaga yoneldilmis, habele hemin huquqlari pozanlarin cezalandirilmasina yoneldilmis huquq normalarinin sistemlesdirilmis toplusudur

Huquqi dovlet dedikde – huquqa ve haqq edalete esaslanan dovlet nezerde tutulur. her ser huquqla hell olunur.hansi saheye baxsan ora air qanun var ferman var qerar var normativ huquqi akt var. Bele dovletler vetendash cemiyyetinin formalashmasina tekan verir. Esas meqsed insanlarin huquqlarini qorumaq ve temin etmekdir. Ele rejimler var ki meselen diktatura orada insanlarin huquqlari qorunmadigi ve temin edilmediyi ucun dovlet huquqi dovlet sayilmir. Esasen demokratik olkelerde huquqi dovket qurulur. Cunki o dovleti xalq secib ki onun huquqlarini temin etsin

Demokratik – demos xalq kratos hakimiyyet…. Yeni xalq hakimiyyeti deyerken yani hakimiyyeti dovletin idare etme formasinii xalq teyin edir,,,secki esasinda,,

Dunyevilik- Azerbaycan respublikasinin vetendaslarinin dini eqidesninen asili olmayaraq ummu beseri pirinsiplerle idare olunan dovlet

Unitar dovlet – Terkibinde muxtar vilayet, qurum olsa da, bir merkezden idare olunan, eyni qanunlara, silahli quvvelere, remzlere,pul vahidine malik olmaq Azerbaycan, Gircustan, Ukrayna misal ola biler

Naxçıvan MR Konstitusiyasının 48-ci maddəsinə əsasən Naxçıvan MR-in qanunvericilik sistemi də AR-in qanunvericilik sisteminin tərkib hissəsidir. Naxçıvan MR-in qanunvericilik aktları ancaq Naxçıvanın ərazisində tətbiq olunur. Naxçıvan MR-in qanunvericilik sistemi AR-in qanunvericilik sisteminə uyğun olmalıdır, yəni onun aktlarına zidd gələ bilməz və iyerarxiya quruluşu oxşar olmalıdır.. Bu sebebden Azerbaycan federativ deyil, unitar dovletdir

  • Azərbaycan Respublikası Konstitusiyasında nəzərdə tutulan insan və vətəndaş HÜQUQ VƏ AZADLIQLARINI nisbi şəkildə QRUPLAŞDIRILMASI :
    a. Şəxsi hüquqlar – Buraya fərdin o ayrılmaz hüquqları daxildir ki, onlar insanın azadlığını və onun şəxsi həyatını dövlət müdaxiləsindən qoruyur. Məsələn, yaşamaq hüququ azadlıq hüququ və s.
    b. Sosial hüquqlar – Buraya fərdin sosial münasibətlərə dair hüquqlarını aid etmək olar. Məsələn, nikah hüququ , sosial təminat hüququ , təhsil hüququ və s.
    c. İqtisadi hüquqlar – Buraya fərdin iqtisadi münasibətlər sferasındakı hüquqlarını aid etmək olar. Məsələn, azad sahibkarlıq hüququ və s.
    d. Siyasi hüquqlar – Buraya fərdin siyasi münasibətlərlə bağlı malik olduğu hüquqları aid etmək olar. Məsələn, fikir və söz azadlığı , vicdan azadlığı , cəmiyyətin və dövlətin siyasi həyatında iştirak hüququ , dövlətin idarə olunmasında iştirak etmək hüququ, seçki hüququ və s.
    e. Mədəni hüquqlar – Buraya fərdin mədəni həyatda iştirak etmək, habelə mədəniyyət təsisatlarından və mədəni sərvətlərdən istifadə ilə bağlı hüquqları aiddir. Məsələn, Mədəniyyət hüququ və s.
    f. Prosessual hüquqlar – Buraya fərdin dövlətin hüquqmühafizə sistemi ilə qarşılaşdıqda onun prosedur müdafiəsinin təmini ilə bağlı hüquqları aiddir. Məsələn, təqsirsizlik prezumpsiyası, məhkəməyə təkrar müraciət etmək hüququ, zərərin ödənilməsini tələb etmək hüququ və s.

Siyasi vezifeler secki ile teyin edilenler Prezident, Milli meclis ve teyin olunma ile olanlar MİHO, YİHO-nin başcisi ve s.

Konstitusiyada Vetene sedaqet muqeddesdir

Əqli mulkiyyət huququ – Muelliflik, ixtiraciliq huququ

Mulki huquqi mesuliyyet – dovlet qulluqchusa onun ozunun teqsiri ucbatindan deymish ziyani odenilmesi ohdechiliyi qoyulmasi

Konstitusiyaya esasen. milli meclisin qanun ve qerar layihelerinde icra ve mehkeme hakimiyyeti orqanlarina konkret tapshiriqlar nezerde tutula bilmez

Milli ozunu derketme – Ilk once soykokunu bilme, dovletcilik enenelerini ve milli adet enenekeri bilme, veteni ve milli remzleri sevme, olkemizin inkisafi ucun musbet addimlar atmaq ve millet olaraq okkemizin inkisafini temin etmek

Ancaq Azerbaycan vetendashlarina aid olan vezifeler – vetene sedaqet, veteni mudafie, dovlet remzlerine hormet

Ecnebilere aid olmayanin huquqlar – secki, dovletin idade edilmesinde iştirak

Tetil ede bilmez– herbi qulluqcular,dovlet qulluqculari, herbide olan mulki şexsler

Tutulma ve hebsolma
– Evvel tutulur… Muveqqeti hebs olunma..ittiham olunur..neticeye esasen azadligdan mehrum edilir..

E-hokumet elektron dovletin terkib hissesisdir.. Elektron hokumet ve ya e-hokumet her hansi bir olkenin dovlet strukturlarinin hamisi haqqinda melumatlarin her bir vetendaş ucun aciq olan şebekede yerleşdirilmesi demekdir… Dovlet hakimyeti orqanlarnin AR erazisinde vetendawlara,huquqi wexslere,ecnebi ve vetendawliqi olmayan wexslere elektron xidmetlerin göstermesidir.
E-dovlet ise elektron azerbaycan layihesinin terkibidir

Demokratiya: Dövləti idarə işi xalqın əlində olduğu idarə üsulu, siyasi quruluş; xalq hakimiyyeti

Huquq her kesin anadan oldugu andan (hetta ana betninde oldugu andan) dovlet terefinden qorunan, hami ucun umumi, mecburi davranis qaydalaridir. dovletin mueyyenlesdirdiyi, oz gucu ile qorudugu, hami ucun umummecburi davranis qaydalarinin mecmusudur. Mahiyyetce azadliq ozu de huquqdur. Huquq iki cur olur: tebii ve vetendas huquqlari
Azadliq insanlarin sonradan (ozu terefinden) elde olunan musteqilliyi, serbest hereketleridir. muxtelif hadiseler, veziyyetler, prosesler arasinda hec bir kenar tezyiq olmadan ferdi secim imkanidir
azadligimiz yani bir nov huququmuz,,,vezifemiz ise ohdeliyimiz,,,,,meselen vezifelerimiz etraf muhiti qorumaq,,vergiler ve basqa dovlet odenislerini odemek,,dovlet remzlerine hormet,,vetene sedaqet…

Vetene sedaqetle Dovlet qulluquçularının vezifeleri arasindaki elaqe— maraqli sualdir,,meselen men bele elaqelendire bilerm,,,vetene sedaqetde qeyd olunubki qanunvericilik icra ve mehkeme hakimiyyetinde qulluq kecen sexsler ve Azerbaycan respublikasina sadiq olacagina and icen sexsler oz selahiyyetlerini durust yerine yetirmemeye gore mesuliyyet dasiyirlar,, hemcinin dovlet qulluqcusunun vezifesidirki selahiyyetlerini tam qanunla yerine yetirsin ….vetene sedaqet sirf dovlet quluqcularina samil edililr

Etik davranış qaydalarınin tetbiqine nezareti Dövlət Qulluqu Məsələləri uzrə Komissiya, Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Vetendaşlara Xidmet ve Sosial İnnovasiyalar uzrə Dövlət Agentliyinin tabeliyinde olan ASAN merkezlərində fealiyyət gostərən dövlət orqanlarının əməkdaşlarına münasibətdə Vetendaslara Xidmet ve Sosial İnnovasiyalar uzrə Dovlet Agentliyi həyata keçirir
Etk davranişda nezaret orqani– Dövlət orqanının rəhbəri – xidməti qaydada, yuxarı orqan – tabeçilik əsasında;
Müvafiq dövlət orqanı Qanunla müəyyənləşdirilmiş qaydada həyata keçirir.
(Müvafiq orqan-DQMK)
Etik davranış qaydalarının pozulması
eger emelde cinayet elameti yoxdusa intizam məsuliyyətə səbəb olur.
Etik davranış qaydalarının pozulması ilə bağlı intizam icraatlarında cinayət tərkibi aşkar olunarsa cinayet teqibi orqanina-bu orqanda ele prokrorluga məlumat verilir

Intizam mesuliyyet – icraati tohmet,bir il muddetine vezife maasinin 5-30 faiz asagi salinmasi,hemin tesnifatda olan lakin vezife maasi asagi olan vezifeye kecirilmesi,daha asagi tesnifatda olan vezifeye kecirilmesi,ixtisas derecesinin bir pille asagi salinmasi,d q den azad edilmesi  İntizam məsuliyyəti intizam qaydalarının pozulması nəticəsində baş verir. İntizam xətaları məzəmmət, töhmət, şiddətli töhmət, işdən azadetmə və s. kimi sanksiyaların verilməsinə gətirir.

Inzibati mesuliyyet selahiyyetli orqan ve vezifeli shexsler terefinden inzibati xeta toretmish shexse qarshi nzibati tenbeyin tedbiq olunmasi ile ifade olunana huquqi mesuliyyet novudur.

Maraqların toqquşması – Xidmeti fealliyetle oz isi arasinda maraqlarin toqqusmamasi nezerde tutulur.basqa vezifeye kecme ile elaqede maraqlari toqquwarsa dov orqanin rehberine muelimat vermelidir

Maraqlarin toqquşmasinin qarşisini almaq ucun, bu meqsedler qullucu ishe qebul olunarken..ozune aid olan mesel orqanla ust uste dumsurse..yeni maraglari varsa bunu rehberine bildirmelidir..

Loyalliq– dovlət qulluqçusu başqa dövlət orqanlarının və onların rəhbərkərinin fəaliyyətinə ictimati qiymət verilməsindən çəkinməlidir. Loyalliq sedaqet demekdir. Lori dilde desek Dovlet qulluqcusu vetendashlarin yaninda hansisa orqanin rehberi barede tenqidi fikirlerdden cekinmelidir. Ola biler ki, shexsi maraqlarindan qerez yaranib dovlet qulluqcusunda rehbere qarshi, ve dovlet qulluqcusu da vetendashlarin icinde onu pisleyir sebebsiz yere. Demek ki dovlet qulluqcusu oz qulluq movqeyine loyal deyil ve qerezlidi.. orqan ve ya orqanin rehberi baresinde ictimai menfi rey yaratmaqdir

Qərəzsizlik – Dövlət qulluqçusu xidməti vəzifəsini yerinə yetirərkən və ya qərar qəbul edərkən qərəzsiz olmalı və bu zaman irqinə, milliyyətinə, dininə, dilinə, cinsinə, sosial mənşəyinə, əmlak və qulluq vəziyyətinə, əqidəsinə, ictimai və ya hər hansı digər birliyə mənsubiyyətinə görə hər hansı şəxsin və ya şəxslər qrupunun üstünlüyünə və ya belə üstünlüyün əldə edilməsi üçün şəraitin yaradılmasına yol verməməlidir. Dövlət qulluqçusu xidməti vəzifələrinin yerinə yetirilməsi zamanı siyasi bitərəfliyə əməl etməyə borcludur.

Mədəni davranış – Dövlət qulluqçusu bütün şəxslərə, o cümlədən birbaşa və yuxarı rəhbəri ilə və ya tabeliyində olan şəxslərə münasibətdə nəzakətli, xeyirxah, diqqətli və səbirli olmalıdır.

Vicdanli davranis– Sexsin cemiyetin ve dovletin menafeleri namşne dovlet gullugcusu oz vezife selahiyetlerini layigibce yerine yetirmelidi. Dovlet gullugcusu oz davranisi ile her kes ucun vicdanlilig numunesi olmalidir

Hediyye almaq– Korrupsiya haqqında qanunun pozulması etik davranışın pozulmasıdır

Orqanın rəhbərliyinə həmin oqranın işcisinin korrupsiya hüquqpozası törətməsi barədə müraciət daxil olduqda Xidmeti arawdirma teyin edir 20 gune cvb vermrlidi eger elave arawdirmaya ehtiyac olarsa 10 gun daha rehber terefinden uzadila biler

Korrupsiyanin subyektleri : AR konstit.ve qanunlari ile mueyyen qaydada dovlet orqanina secilmiş shexsler Inzibati vezife tutan dovlet qulluqculari Xususi selahiyyet esasinda dovlet orqanlarini temsil eden şəxsler Yerliozunu idaare orqanlarina secilmis shexler Dovlet idare muessise ve teskilatlarda teshkilati-serencamverici veya inzibati teserrufat funks heyata kecirn shexler ve s
Korrupsiyanin obyektleri – maddi nemetler imtiyazlar guzestler
Korrupsiya ile ruşvetin ferqi– Birazda dəqiq desək -Hər hansı bir vəzifəli şəxsə verilən pul və ya əşya şəklində maddi sərvətdir. Rüşvət korrupsiyanın əsasını tşkil edir

Korrupsiyaya qarşi mubarize komisiyyasinin uzvleri vezifeye Prezident, milli meclis, konstitusiya mehkemesi terefinden teyin olunurlar

Vətəndaşların müraciətləri haqqında qanun qebul edilib – 30 sentyabr 2015
13 noyabr 2015 quvveye minib

Vetendaşlarin muracietlerine baxilmasi haqqinda yeni qanuna esasen herbi qulluqculara şamil edilmir. Qanun muddealari mehkeme icraati ve ya inzibati icraatla bagli muracietlere samil edilmir. Referendumu ve seckilerin teskili ve kecirilmesi ile elaqedar muracietler secki mecelesi ile tenzimlenir. Herbi qulluqcularin xidmetle elaqedar bilavasite reislerine ve ya boyuk reislerine muraciet Silahli Quvvelerin daxili nizamnamesiave xidmet nizamnamesine uygun baxilir

Vetendaslarin muracietlerine baxilmasinin prinsipleri – qanunculuq, muraciet huququnun serbest ve konullu sekilde heyata kecirilmesini temin etmek, teleblerin vahidliyi, fizikki ve huquqi sexslerin menafelerinin mudafiesi, surundurmeciliyin qarsinin alinmasi, seffaflig

Yazili muraciet – Kagızda ve ya elektron formada edilen muraciet
Muracietlet haqqinda qanunda
Ambudsman.herbi qulluqcu.mehkemeye olunan aid edilmir
Vetendashlarin muracietlerine en geci 2 ay erzinde baxilir.. Elave yoxlanilmasi zerureti olmadiqda 15 iş gun. Umumen 1 ay erzinde.Amma 1 ay da artirila biler eledi 2 ay erzinde.

Karguzarliq – teskilatin muessinin idarenin senedlerle,senedlesmenile bagli fealliyyetidi

Karguzarliga dair telimatin teleblerine riayat edilmesine umumi nezareti Prezdent adminstrasyasinin senedlerle ve vetendawlarin muracietleri ile is söbesi heyata kecirir

Darkenar- Sənədin metnden evvel yuxarı sol hissəsinə təşkilat rəhbəri tərəfindən bu və ya digər işlərin icrasının tapşırıldı i şəxslərin adının qeyd olunduğu sened, tapsiriqlarin mueyyen sexse tapsirliasi ucun qeyd. senedin icrasina dair rehberin gosterisidi..teskilata daxil olan huquqi senedin rehber terefinden icraciya yoneldilmesini nezerde tutan direktiv gosterisidir..
Dovlet orqanin tehberi muavinleri struktur rehberler terefinden mueyyenleshdirilirm gorulmeli olan ishler ve ishi icra edecek shexslerin adlari siralamayla yazilir….. baxılmış sənədlərdə mətndən əvvəl yuxarı Sol hissədə olur. Dərkənarda sənədlərin İCRA XARAKTERİ və İCRAÇILARI haqqında göstəriş olur. Baxılmanın nəticələri 1 qayda olaraq Dərkənarda müvafiq olaraq ORQANIN RƏHBƏRİ, ONUN MÜAVİNİ və ya STRUKTUR BÖLMƏSİNİN RƏHBƏRİ tərəfindən yazılır.

Rekvizit- Yeni obyektin kemiyyet ve keyfiyyet xususiyyetleridir. atribut xususiyyet menasindadir. verilenler yeni meselen her hani bir senedin
Rekvizitlere aiddir -en yuxarda gerb olur, sonra Aze resp, tewkilatin tam adi. Sonra enine xette pocht indeksi, unvan, tel nom, faks nom, elektron pocht

Viza-razilasdirma.senedin meqsedeuygunligunubtemin etmek ucun sened teskilat daxilinde razilasdirlir.yuxari sag kuncde qoyulur.rekviztleri:imza ,veZifesi adi

Qerarlar kitabda geyde alinir hemşn kitab uzre geydiyat nomresi gerarin nomresidi. Qerara dızeliş etmek ucun teskialtin rehberliyinin icazesi olmalidi.

Senede elaveler– Esas Senedin mezmununu izah eden ve ya tamamlayan elaveler,serencam mahiyetli senedlere tesdiq edilen elaveler,bir de musaiyet meltubu ile gonderilen elaveler

Serencam mahiyyetli senedlerin huquqi esaslari – Qüvvədə olan qanunvericilik aktlarının tələbləri,yuxarı təşkilatların konkret tapşırıqları, təşkilatın aparatının işini hüquqi baxımdan tənzimləmək zərurətinin yaranması

Senedin BUTUN nusxeleri imzalanir. Sened ona resmi xarakter ve huquqi quvve verilmesi meqsedile resmilesdirilir. Resmilesdirme senedin imzalanmasi, tesdiq edilme mohur vurma vasitesişe hayata kecirilir

Teskilati serencamverici funksiyani heyata keciren sexs,dovlet ve belediyye muessise idare ve teskilatlarin,kommersiya ve qeyri kommersiya teskilatlarini idare edir.bu cur funksiyanin heyata kecirilmesi insanlar uzerinde rehberlik etmekle elaqedardi.(kadrlarin secilmesi,yerlesdirilmesi,ise qebul,isden cixarma ves)
Inzibati teserrufat funksiyasi ucun ise insanlar uzerinde rehberlik etmek mutleq deyil.burada esas maddi nemetler uzerinde nezaret ve onlarin idare olunmasi,onlarin buraxilmasinin,qebul olunmasinin,realize olunmasinin,mesuliyetli saxlanmasinin ve s teskil edilmesidir

 

Əgər sənəd təşkilatın blankında tərtib edilməmişdirsə, ona möhür vurulmalıdır

Möhür senedi resmileşdirmey üçündü.
Ştamp senede Karguzarliğda qeyde almağ üçündü

Stenoqram-iclas, müşavirə və s. kolegiyal orqanların yığıncaqlarından məruzələrin, mitinqlərin və s. çıxışların stenoqrafiya (səs və video şəklində olan sənəd) üsulu ilə tərtib edilmiş sənəddir… Mueyyen simvollarla, mueyyen qisaldilmish yazilarla yazilan yazilar, stenoqrafik yazidan daha cox intervyularda istifade olunur. Musahibe goturen adam stenoqrafik yazidan istifade edir. Muhazire zalinda muhazire yazanlar stenoqrafik yazidan istifade edir
Elektron senedin sureti kagiz dasiycilarda olur, el ile ve ya cap usulu ile elektron senedin sureti sozu yazilir, karguzarligin gerbsiz mohuru ile tesdiqlenir

Qetname – Mülki işə mahiyyəti üzrə baxılıb qurtarması haqqında qərar

Ferman umumi Serencam xususi
Ferman huquqi normativ aktdir. Serencam ise normativ aktdi. Serencam hem prezidente hem NK–ne aiddi. Ferman defelerle tetbiq oluna biler. Serencam ise birdefelik tetbiq hallari ucun nezerde tutulur, hokm xarakterlidir ve aidiyyeti uzre mecburi quvveye malikdir. Ferman ise ancaq Prezidente. Fermani Milli Meclis tesdiq etmelidir. Serencami ise yox. Serencamlar prezidentin fermanina uygun gelmelidir ve s
-Meselen fexri adlara gore teqaud verilib.onun baresinde serencam verilib. Hemin serencam konkret sexslete aiddi yeni fexri ve emekdar artiste aiddir…

Fermanla esasen umumi qaydalar tesdiqini tapir ve bu sosiumda mueyyen seqmenitin menafeyinden ireli gelen meselerin tesdiqi ile bagli verilir. Meselen dovlet qulluqcularinin dovlet mevacibinin hesablanmasi, pensiyacilarin, muellimlerin ve s. Serencam ise konkret meselerin hellini nezerde tutan sened novudur. Meselen shexslerin mukafatlandirlmasi, mueyyen meselelrin helli ucun dovlet orqanlarina tapshiriqlar ve s.

Azərbaycan Respublikasının Prezidenti tərəfindən qəbul edilən əsasnamələr, nizamnamələr, qaydalar və norma nəzərdə tutan digər aktlar Azərbaycan Respublikası Prezidentinin fərmanları ilə təsdiq edilir
Azərbaycan Respublikasının Nazirlər Kabineti tərəfindən qəbul edilən əsasnamələr, nizamnamələr, qaydalar və norma nəzərdə tutan digər aktlar Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin qərarları ilə təsdiq edilir.

Efv konkret sexse aid olur ve ya sexslere,amnistiya ise bir qrup sexslere aid,cezasinin azaldilmasi ve ya yungullesdirilmesi veya azad olmasi
Efv prezodent imzalayir Amnistiya ise milli meclis
efv fermandi normativ aktdi,,,amnistiya qerar yani qeyri normativ

Azerbaycan SSR 5 fevral 1991ci ilde Azərbaycan Respublikası adlandırılmıshdır. hemde Az-nin 3 rengli bayraqi qebul edilib. 1992de gerb 1993 de himn.
Bayragin rengleri Panton rengler katoluqunun blue 313 c rengi red 185 c green 3405c rengine uygun olmalidirlar

Dövlet Bayraq Haqqında Esasnameni – Ali Sovet – suverenlik
Dövlet Gerbi Haqqında Esasnameni – Milli Meclis – müstəqillik
Dövlet Himn Haqqında Esasnameni – Milli Meclis – müstəqillik və birlik

Gerb, Himn imzalandığı gündən qüvvəyə minir
Bayraq
dərc edildiyi quvveye minir


Bayraq, Gerb –
QANUNLA
Himn –
QƏRARLA

Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Dövlət Qulluğu Məsələləri üzrə Komissiya (DQMK) unvanı – Koroglu.Rehimov kucesi. K.rehimov da Milli Qehremandi Oguz rayonun Xacmaz kendindendir

Dotasiya-
dovlet budcesinden NMR ve yerli budcelere onlarin gelir ve xerclerini tenzimlemek ucun evezsiz veriken maliye vesaitidir

Reqlament – qulluq nizamnamesi.. qulluqcularin huquq ve vezifelerini mueyyen eden qaydalar mecmusu


Subvensiya
– onun meqsede NMR budcesine ve yerli budcelere geli ve xerclerini tenzimlemekdi ama mueyyen olunmus muddetde geri qaytarilmaq sertike verilen vesaitdir

Doktrina– dovletin tehlukesizliyini erazi botovluyunu strategiyasini, herbi sirleri ozunde biresdiren plandi,seneddir konsepsiyadi
AR herbi doktrinasi – 2010ci ilde 8 iyunda qebul olunub


Rotasiya
– ishcilerin yerdeyishdirilmesi kimide basha dushmek olar, burda hemde meqsed korrupsiyayla mubarizedir.. beli,rotasiya prinsipi dovlet qullugunda korrupsiyaya qarsi guclu vasitelerdendir

Feal secki huququ yani aktiv secki huququ demekdir. Yani secmek huququ. Milli meclisin deputatini sen secirsen. Aktiv secki huququ 18 yasina catdiqd yaranir.
Passiv secki huququ dedikde ise secilmek basa dusulur. Prezidentliye deputatliga secilmek passiv secku huquqdur. Deputat olmaq ucun passiv secki huquq 25 yawda prezident olmaq ucun 30 yasdan yaranir

Açıq çıxışa misal olaraq nazirlerin bölgelerde vetendaşları qebul etmesi.

Mueyyen bir dovlete mensub olan onunla siyasi ve huquqi bagliligi olan habele qarsiliqli huquq ve vezifeleri olan shexs vetendash demekdir

Icra Hakimiyyet 2 yere bolunur..
1. Merkezi
2. Yerli

İcra hakimiyyəti müəyyən dövlət hakimiyyəti orqanları həyata keçirir. Onlara icra hakimiyyət orqanları deyilir. İcra hakimiyyəti orqanları dövlət orqanları sistemində xüsusi rol oynayır.
Həmin orqanlara aiddir:
– prezident;
– hökumət (Nazirlər Kabineti);
– nazirliklər, dövlət komitələri;
– yerli icra hakimiyyəti orqanları.
Bu sistem ierarziya, yani ( aşağıların yuxarılara tabe olması) prinsipi üzrə qurulur. Bunlar icra hakimiyyəti orqanlarının sistemini təşkil edir.

DQ qebul 16 yasina catmis AR vetendasi
DQ qanun qebul edilib – 21 iyul 2000
DQ qanun quvveye minib – 1 sentyabr 2001
DQcularinin pese bayrami – 23 iyun

İnzibati vəzifə tutan və hakimiyyət səlahiyyətləri alan dövlət qulluqçusu dövlət vəzifəli şəxsdir

And Azərbaycan Respublikası ilə dövlət qulluqçusu arasında açıq hüquqi borc və sədaqət münasibətlərini təsdiq edir.

DQ haqqinda qanun xususi dovlet qulluquna aid edilir mueyyen qisimde.rutbesi olmuyan sexslere
Dovlet Qulluguna nazirlikleri komiteler komissiyalar agentlikler xidmetler ve onlarin erazi regional rayon seher sobeleri idareleri qesebe ve kend icra numayendelikleri mehkemeler ve sair dovlet qullugunun mulki novleridi hemcinin polis prokurorluq edliye vergi mtn miqrasiya ve sair bu kimileri de xususi novlerdir
Prokurorluq
mehkeme hakimiyyetine aiddir

Merkezi Bankda hec bir iscilere bu qanun samil edilmir. dovlet qulluqcularidi,,sadece xususi novudu,,,, amma DQ qanunu olara samil edilmir
Dovletin mustesna mulkiyyeti
– Merkezi Bank

DQ haqqinda qanun herbi qulluqculara shamil edilmir. Onlar daxili xidmet nizamnamesini ve intizam nizamnamesini rehber tuturlar

Dövlət qulluqçusu bilavasite rehbere (sektor mudiri) tabedir
Bilavasitə rehber
sektor müdiridi, birbaşa rehber şöbə müdiri

Dovlet qulluqunda en yuksek vezife– aparat rehberidi.
Verdiyimiz orqanin en yuksek vezifesi– orqan rehber

Vezifeli şexs – orqan rehberi,aparat rehberi
Selahiyyetli şexs-sektor muduru,şobe mudur..
Şobe ve soktor mudurdunu dovlet orqanin tehberi teyin edir..
Dovlet orqanin rehernini yuxari orqan ,aparat rehernini dovlet orqanin rehberi ve ya yuxaru orqan teyin edir

Nazirlikler Onların statusu,iyerarxiyasi,ve yurisdiksiyası nezere alınmaqla katoqoriyaya ayrilir
İyerarxiya – səviyyələr və yaxud pillələr deməkdir. Dovlet Orqanlarinin Piramida şeklinde aşagidan yuxariya dogru biri birine tabeciliyidir….Misalçün: Abraham Maslounun Tələbatlar İyerarxiyası nəzəriyyəsi var,piramida şəklində təsvir edib. İşçi ehtiyacların təmin edə-edə ən üst səviyyə olan özünü təsdiqə gəlib çatır. psixoloji, təhlükəsizlik, aidlik və ya sosial, qiymətləndirilmə və özünütəsdiq ehtiyacları.
Yurisdiksiya – orqanlarin selahiyyet derecesidir… orqanlarin huquqi selahiyyetlerinin mecmusudu. Yurisdiksiya səlahiyyətin əhatə dairesidir, məs, təhsil nazirliyində aparat rəhbərinin yurisdiksiyasi, yəni həmin şəxsin hansı məsələlərə baxması, səlahiyyətinin əhatə dairəsidir… Yeni hemin orqanin qerarinin mecburiliyi hansi eraziye aid olur. Mes, MM yurisdiksiyasi butun Azerbaycan boyudu, NMR Ali Meclisinin ancaq NMR erazisi boyu…. Baki şeher Prokurorlugunun her hansi bir qerari hem Azerbaycana hem de NMR aiddir..Ama,NMR Prokrorlugunun her hansi bir gosterişi yalniz NMR aiiddir.

Esasnamede dovlet orqanin,nazirliyin fealiyuet istiqametleri,vezifeleri,huguglari, fealiyyetinin teskili geyd olunur. Nazirlik hagda esas melumatlar esasnamede olur.

Dovlet Orqanin bolmesi– Dovlet orqanin ona hevale edilmis selahiyyetlerin,vezifelerin mueyyen hissesini heyata keciren orqan basa dusulur

Heç bir dövlete mensub olmayan,yasadigi olkenin vetendaslgiini subut ede bilmeyen sexs–vetendasligi olmayan sexsdir..vetenasligi olmayan sexse Apatrid vetendas deyilir

Dövlet vezifeli şexsler – qanunvericilikle ona muayyen selahiyyet verilmis sexs.

 

Dovlet Qulluqcularinin vezife maaşlarinin meblegi vezifelerin tesniafatina uygun mueyyen olunur

Dovlet Qulluqcusunu Dövlət orqanının rəhbəri mükafatlandırır, prezident ixtisas dərəcəsi, fəxri adlar verir
DQ mukafatlandirmanin novleri: Ferdi ve kollektiv mukafatlandirma
Qulluq staji ümumən dövlət qulluğunda iwlediyi müddət. Qulluq müddəti ise ixtisas dərəcəsində çalışdığı müddətdi.

Daha yüksek tesnifatdan olan vezifeye teyin edildikde ixtisas derecesi vaxtindan evvel verilir

Dovlet qulluqcusuna ixtisas derecesi inzibati vezife tutanda verilir
İxtisas derecelerini 3cu derece dovlet mufettisi ve onnan yuxarini prezident, bas musaviri ve onnan asagini ise orqan rehberi verir. (prezident ve muv dov orqanin rehberi)
Ilk defe daimi dovlet qulluguna qebul edildikde yeni 1il staj ve 6 ay sinaq bitdikden sonra hemin tesnifat uzre en kicik ixtisas derecesi verilecek.. 5ci tesnifata vermisizse 2ci derece dovlet qulluqcusu,6ci tesnifata vermisizse 3cu derece dovlet qulluqcusu,7ci tesnifatda ise kicik dovlet qulluqcusu ixtisas derecesi verilecek

İnzibati ve yardimci vezifelerin tesnifat toplusu vezife telimatlarinin ve ştat cedvelinin hazirlanmasi ucundur

elave haqq:
1-ci dərəcə dövlət qulluqçusu 80 manat
2-ci dərəcə dövlət qulluqçusu 65 manat
3-cü dərəcə dövlət qulluqçusu 55 manat
Kiçik dövlət qulluqçusu 45 manat
Yardimci dovlet qulluqcularinin qulluq stajina gore elave haqq:
-1ci derece referenti-30
-2ci derece referenti-25
-3cu derece referent-20
-kicik referenti-15

İnzibati vezife tutan şexsin huquqi statusu – Dovlet orqanin selahiyyeti ve vezife telimatlari ile mueyyen olunur
inzibati vəzifələrin yeddinci təsnifatı – MİHO-nin, MİHO-nin yerli bolmelerinin, MİHO-nin yaninda, tabeliyinde olan orqanlarinin, rayon (şəhər) məhkəmələrinin, MİHO-nin tabeliyində olan orqanların, MİHO-nın yanında yaradılan dövlət agentliklərinin və dövlət xidmətlərinin, onların yanında, tabeliyində olan orqanların yerli bölmələrinin mütəxəssislərinin vəzifələri
inzibati vəzifələrin yeddinci təsnifatı üzrə – 2-ci dərəcə dövlət qulluqçusu, 3-cü dərəcə dövlət qulluqçusu və kiçik dövlət qulluqçusu

inzibati vəzifələrin yeddinci təsnifatı üzrə – 1.baş meslehetcı 2.boyuk meslehetcı 3.meslehetcı 4.aparıcı meslehetcı

inzibati vəzifələrin yeddinci təsnifatı üzrə – .Aparat rəhbəri Aparat rəhərin muavini Bolmə rəhbəri Bolmə rəhbərin muavini Mutəxəsislər
Isleyeceyimiz sektorda
– Meslehetci, aparici meslehetci,boyuk meslehetci, bas meslehetci .ve sektor mudiri


Ali mehkeme
ali kateqoriyadi..,,NMR Ali mehkemesi 2 ci kateqoriya

Ali 3 cu kateqoriya dov orqaninda işcilerin dov qulluqunda olma mudetinden artiq qalmasina Heqiqi dovlet mushaviri raziliq verir

 

Inzibati vezife tutan şexsin statusu -sexsin qulluq kecdiyi orqanin selahiyyetlerini tesdiq eden normativ huquqi aktla ve vezife telimati ile mueyyen olunur
Inzibati vezife toplusuna aiddir – Vezifelerin ixtisas dereceleri,adlari,dereceler uzre bolgu ve vezifenin tutulmasi sertleri

İnzibati vezife tutan dovlet qulluqcularina Dovlet qullugu haqqinda qanunla tenzimlenmeyen bezi hallar emek mecellesi ile tenzimlene biler…. meselen: saglamliq imkanlari mehdud 18 yasinadek usagi olan dovlet qulluqcusunun 14 gun odenissiz mezuniyyet almaq huququ var,,bu ise emek mecellesi ile tenzimlenir.

Attestasiya butun dovlet qulluqcularina shamil edilir
Xidmeti feealiyyetin qiymetlendilmesi yalniz inzibati

Dovlet Qulluqcusu elave tehsili qulluqkeçmeden ayrılmaqla, qismen ayrılmaqla ve ya ayrılmamaqla alir

Dovlet qulluqcusunun şexsi işi ardicil olaraq 3 hisseden ibaretdir ve xeyli de senedler var orda. Sadece Dovlet qullugu haqda qanunda 3-nun adi cekilib. Dovlet qulluqcularinin sexsi isinin aparilmasi qaydalarinda siyahi verilibdi.

İnzibati ve yardimci vezifelerin tesnifat toplusu PREZİDENT terefinden hazirlanir
Dovlet qulluquna qebul edilmish şexsle baglanan emek muqavilesinin numunesini PREZIDENT mueyyen edir
Dovlet qullugculari kateqoriyasinin siyahisinin İDAREETME ŞURASI mueyyen edir

AR Milli Meclisinin qerari ve AR Prezidentinin ferman ve serencamlari ile vezifeye teyin olunan shexsler – Sefirler,icra bascilari,Nazirler,Hakim,Prokuror, Ombudsman

Yardimci vezifelerin Emek munasibetleri Emek mecellesi ile tenzimlenir.. Buna gore 21 gun deyirler. Qanunda yazilib. Inzibati vezife tutanlar Dovlet qullugu haqda qanunla. Hemin qanunla tenzimlenmeyen meseleler Emek Mecellesi ile

Min mezuniyyet 21 teqvim gun, DQ mezuniyyet 30 gun.

Dovlet Qulluqcularina ixtisas derecelerinin verilmesi qaydasinin mueyyen edilmesi – 3-cü dərəcə dövlət müşaviri və ondan yuxarı olan ixtisas dərəcələri Azərbaycan Respublikası Prezidenti tərəfindən verilir.Bu ixtisas dərəcələri alan dövlət qulluqçusuna müvafiq hüquqi akt və vəsiqə verilir. Dövlət qulluğunun baş müşaviri və ondan aşağı olan ixtisas dərəcələri müvafiq dövlət orqanının rəhbəri tərəfindən verilir.

Dovlet Qulluqcusu vetendaşliqdan cixdiqda ixtisas derecesinden mehrum edilir

Dovlet qulluqcusunu sosial mudafiesi – Dovlet qulluqcusu ve onun aile uzvunun layiqli heyat seviyyesinin temin edilmesi. Onlarin sosial iqtisadi problemlerin hell etmek ucun heyata kecirilen tedbirler dovlet qulluqcusunu sosial mudafiesidir. Bu cur tedbirlerden biri de dovlet qulluqcusunı sosial teminatidir
Dovlet qulluqcusunun mesuliyyeti – Vezifelerin yrine yetirlmesi, qanunsuz hereketleri,mmehdudiyyetlere emel etmemesi, ona vezife borrcunu yerine yetirmek ucun verilen emlakdan shexsi meqsed ucun istifadeye gore mesuliyet dashiyir

Dövlet qullugu borcu – umumi exlagi–hugugi vezifelerdir:dq.cusunun xidmeti vezifelerini qanuna muvafig suretde,layiqince ve vicdanla yerine yetirilmesi dövlet gullugu borcudur. dovlet qulluqcusunun xidmeti vezifesini layiqince ve vicdanla yerine yerirmesidir.

Vezife borcu -dovlet qullugu vezifesinin xususiyyitlerinden asili olaraq butun teleblerin tam ve donmeden yerine yetirilmesi

Musabiqedenkenar dovlet qulluguna
qebul edilirler – Xaricde tehsil proqramina dovlet hesabina tehsil alanlar


Daxili müsahibe
– orqanda vakansiya yarandıqda hemin orqanın işçileri üçündür.
Ümumi müsahibe – azı beş il stajl olan diger dövlet orqanlarının dövlet qulluqçuları üçündü.
Müsabiqə – ise test imtahanı ve müsahibeden ibaret olub dövlet qulluğunda işlemek isteyenler üçündü.


Dövlət Qulluğunu İdarəetmə Şurası
dövlət orqanı deyil və onun üzvləri öz səlahiyyətlərini ictimai əsaslarla həyata keçirirlər… İctimai əsasla işləmək o deməkdir ki, şəxs həmin işə könüllü cəlb olunub, könüllü cəlb olunubsa, onun üzərinə götürdüyü məsuliyyət də könüllü olmalıdır. Yəni, onun iradəsi olmadan onun üzərinə hər hansı vəzifə qoyula bilməz
Idareetme Suraya
teyin olunanlar gordukleri işə görə mək haqqı almırlar. onların üzvü qismində her hansi bir dövlət orqanin sedri yaxud sobe mudiri ola biler.Vezifeli şexsler.
Yeni ictima teskilatdi.oranin uzvleri maas almir. Dovlet orqanina aid inzibatiluk hemin suraya aid deyul.ele bil ki bes alti agsaqqal yigisir kende nezaret edir

Hesablama palatasinin sedr ve sedr muavini ve 7 auditor var

Struktur bölmə – dövlət orqanın səlahiyyətlərinin bir hissəsini ona hevale olunmus hissesini yerinə yetirən bölmədir.

Ştat vahidi – Qanunla təsdiq olunan inzibati vezifedir. Tutaq ki hansisa orqanda hansisa şöbe üzre meslehetci vezifəsine ehtiyac var. dövlət müvafiq aktla həmin ehtiyacın təmin olunması üçün ştat vahidi yaradır. Dovlet orqani,muessise,idare ve teskilatin stat cedveli ile nezerde tutulmus ayrica vezife vahidi

Ştat cedveli – mussenin is heyetin yeni butun is heyetinin tesdiqlendiyi sedvelv yeni isci sayi


Reyster
– Dovlet qulluqculari (o cumleden staj ve sinaq muddetinde olan ve xitam verilmis) haqqinda melumatlari eks etdiren ve azerbaycan dilinde aparilan melumat bankidir.

Təhlükəsizlik Şurası 1997-ci il aprelin 10-da Prezidentin Fərmanı ilə yaradılmışdır

3cu şexsin vekili olmaq – Yeni islediyi orqan isi ile bagli fiziki sexslerin vekili ola bilmez. Korrupsiya serait yaradan huquqpozmalarda qeyd edilen kimi

Kollegial orqan – Kollegiya kollektiv qerarlarin verilmesi ucun yaradilan orqandir. Teshkilatin sedri rehberlik edir. uzvlerinin sayi adeten 7 nefer mueyyenleshir. Qebul edilmesi ucun muzakireye qoyulan qerar sonda sesverme ile yekunlashir. Qerarlar qebul edilende, bu zaman qerar muzakire olunur ve tekkifler, iradlar nezere akindiqdan sonra qebul edilir.Kollegiya muvafiq icra hakimiyyeti orqanlarinda NK-ni terefinden tesdiq olunur ve yaradilir. Sesverme ishtirakcilarin yaridan coxunun ishtirkai ile aparilir. Beraber olduqda sedrin sesi helledici olur…NK aiddir

 

Feldyeger xidməti mühüm dövlət sirlərini özündə əks etdirən sənədləri, tam məxfi, qismən məxfi və məxfi əhəmiyyətə malik sənaye məhsullarının ünvanlara çatdırılmasını həyata keçirən yarımhərbiləşdirilmiş rabitə xidmətidir.

MM 125 deputatdan ibaretdir. Milli Məclisinin 83 deputatının səlahiyyətləri təsdiq edildikdən sonra Milli Məclisinin ilk iclası həmin gündən başlayaraq bir həftədən gec olmayaraq çağırılır. Milli Məclisinə seçkilərdən sonra martın 10-dək onun 83 deputatının sәlahiyyәtlәri təsdiq edilməzsə, AR Milli Məclisinin ilk iclasının keçirilmə vaxtını Konstitusiya Məhkəməsi müəyyən edir.
MM payiz sessiyasi sentyabrin 30dan dekabrin 30na qeder
yaz sessiyasi fevralin 1den mayin 31nedek
Milli məclisin ilk iclas günü 83deputati selahiyyeti testiqlendikden və təsdiqləndikdən bir həftə sonra başlayır

Milli Məclisin Daxili Nizamnaməsinə uyğun olaraq, parlamentin ilk iclasını ən qocaman deputat açır, yeni seçilən deputatların siyahısını oxuyur və sədr seçilənədək birinci iclası aparır. Beləliklə, 24.11.2015-de Fettah Heyderov V çağırış Milli Məclisin ilk iclasına sədrlik etdi. Onun təklifi ilə Hesablayıcı Komissiya və bu barədə qərar qəbul edildikdən sonra sədr secilir. 83 depuatat+ selahiyyetinin tesdiq edilmesi ile Milli meclsinin selahiyyeti tesdiq olundu sedr ve muavinler hemcinin komite sedrleri secildi.

01.12.2015 plenar iclas kecirildi.Plenar iclas ise secilmish butun uzvlerin iştiraki ile kecirilen iclasdi.
MM-in son növbədənkənar iclası prezidentin telebiyle,19.01.2016 tarixinde kecirildi.Bank sistemile bagli.. Emanetlerin dovlet terefinden sigortalanmasi,antibohran tedbirleri haqqinda oldu

MSK-nin uzvlerini MM teyin edir. Seckilerin ilkin neticesini MSK elan edir. Deputat işdən çıxarkən ərizəsini MSK-a təqdim edir.
MM cagiriş selahiyyetlerini – MSK-nin muracieti ile KM uzada biler
Deputatlar sesverme huququnu ŞEXSEN heyata kecirirler

Deputatliqdan cixarma MM ve MSK selahiyyetindedir
MM deputatinin toxunulmazligina Baş prokrorunun teqdimatina esasen MM xitam vere biler (cinayet basinda yaxalandiqda)

Dovlet budcesini – MM 63 ses coxluğu ile qanun qəbul edir, tesdiq edir
Tesdiq olunmus dovlet budcesinin icrasina MM nezaret edir

MM 95 sesle qebul olunan qerarlar – prezidentin impicment qaydasinda vezifeden kenarlasdirilmasi

Azerbacana movcud olmush yerli xalq deputatları sovetlerinin selahiyyetlerini Rayon icra hakimiyyetleri heyata kechirir
MM son novbedenkenar iclasi-Avropa parlamentinin Azerbaycan haqqinda cixardigi qerezli qetnameye gore

Milli Məclisində 4 yeni komitə
-Səhiyyə – Əhliman Əmiraslanov
-Ailə, qadın, uşaq məsələləri – Aqiyə Naxçıvanlı
-Gənclər və idman – Fuad Muradov
-İctimai birliklər və dini qurumlar – Siyavuş Novruzov

Sonuncu seckiler:

-Prezident – 2013
-Belediyye – 2014
-MM – 2015

Yasi 21 den asagi olmayan sexsler belediyye secile bilerler

Bələdiyyələrin STATUSUNUN ƏSASLARI Konstitusiya ilə ,
Bələdiyyələrin STATUSU isə Qanunla müəyyən edilir !

Milli Məclisinin NÖVBƏDƏNKƏNAR SESSİYA: AR Prezidentinin və ya Milli Məclisinin 42 deputatının TƏLƏBI

Milli Məclisinin sessiyasının QAPALI ICLASI
-Mili Məclisinin 83 deputatının TƏLƏBI ilə
-AR-nın Prezidentinin TƏKLIFI ilə

Məhkəmədə QAPALI ICLAS – məhkəmə açıq icraatın dövlət, peşə və kommersiya sirrinin açılmasına səbəb olacağını güman edir, ya da vətəndaşların şəxsi və ya ailə həyatının məxfiliyini qorumaq zərurətini mövcudluğunu müəyyən edir.

Inzibati rayonlarin adlarinin deyişdirilmesi selahiyyetleri MM mexsusdur

Prezident sehhetine gore vezifesini icra ede bilmedikde 6 ses coxluguyla uzaqlasdirilir

Xalqin qanuni huquq ve menafekeri ile bagli olan butun meselelerde REFERENDUM kecirile biler

REFERENDUMU-AR prezidenti,milli meclisi ve aktiv secki huququ olan 300.000 az.res.-nin vetendasi teklif ede biler

Preambula huquq normasi nezerde tutmur ve referendumla qebul edilmir. Buna gore de huquqi quvvesi yoxdu.. Huquqlar, azadliqlar nezerde tutulmayib sadece xalqin niyyetleri nezerde tutulub

Giriş hissesinde xalq oz niyyetlerini beyan edib ve bu niyyetlere esasen Konstitusiya referendum ile qebul edilib.

YALNIZ referendumla həll oluna bilər:
1) Azərbaycan Respublikası Konstitusiyasının qəbul edilməsi və ona dəyişikliklər edilməsi;
2) Azərbaycan Respublikasının dövlət sərhədlərinin dəyişdirilməsi

referendum keçirilə bilməz:
1) vergilər və dövlət büdcəsi;
2) amnistiya və əfv etmə;
3) seçilməsi, təyin edilməsi və ya təsdiq edilməsi müvafiq olaraq qanunvericilik və (və ya) icra hakimiyyəti orqanlarının səlahiyyətlərinə aid edilmiş vəzifəli şəxslərin seçilməsi, təyin edilməsi və ya təsdiq edilməsi.Madde 1,2,6,7,8,21 cixarila bilmez

Hemin meselelere dair referendum kecirilmemesinin sebebi – ona gore ki xalq bunu istediyi kimi eder onda aci neticeler olar iqtisadiyyat coker,dovletcilik sistemi pozular.axi xalq bunu movcud veziyete gore hesablaya bilmez bu isi mutexessisler maliyeciler ve iqtisadcilar esaslandirilmis hazirlayir

Musteqil Azerbaycanin tarixinde 5 defe referendum kechirilib:
1991-ci il 29 dekabr ilk Konst akti qebul olundu ,
1993-cü il 29 avqust Elçibəyə etimad ilə bağlı,
1995-ci il 12 noyabr Konstitusiya qebul edildi,
2002-ci il 24 avqust konstitusiyaya dəyişikliklərlə bağlı
2009-cu il 18 mart konstitusiyaya dəyişikliklərlə bağlı

Normativ akt – səlahiyyətli dövlət orqanı tərəfindən qəbul edilmiş, göstərişləri ümumi məcburi xarakter daşıyan, hüquq normalarını müəyyən edən, dəyişdirən və ya ləğv edən, dəfələrlə tətbiq olunmaq üçün nəzərdə tutulmuş rəsmi yazılı sənəddir. Ancaq belediyyelerin qebul etdiyi aklar – yoxlama neticesinde mueyyen edilen, ve yaxud dovlet ya da ictimai ehemiyyeti olan ferman qerar ola biler

Normativ hüquqi akt – hamı ucun mecburi davranis qaydalarini eks etdiren, qeyri mehdud subyekt dairesi ucun ve defelerle tetbiq ucun nezerde tutulmus resmi sened.

Normativ xarakterli hüquqi akt – mehdud subyekt dairesi ucun nezerde tutulmus.mecburi davranis qaydalarini eks etdiren defelerle tetbiq olunmaq ucun nezerde tutulmus resmi sened

Normativ hüquqi aktlar haqqında qanun konstitusiyada ayrıca maddə kimi qeyd olunduğuna görə qanun yox konstitusiya qanunudur, ona gore əvvəl qanun idi, indi konstitusiya qanunudur

Qanunvericilik sistemi aşağıdakı normativ hüquqi aktlardan ibarətdir:
1) Konstitusiya;
2) referendumla qəbul edilmiş aktlar;
3) qanunlar;
4) fərmanlar;
6) Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin qərarları;
6) mərkəzi icra hakimiyyəti orqanlarının normativ aktları.

Qeyri normativ huquqi aktlar
1) Milli meclisin qerarlari
2) Prezidentin serencamlari
3) Nazurler kabinetinin serencamlar

Kasasiyya qaydasi – Apelyasiya kimi bir seydir.kassasiya qaydasi meselen hansisa mehkemenin qerarindan vetendasin sikayet etmesidi.Ali mehkeme baxir bu islere.sadece apelyasiyadan ferqli olaraq kassayiya qaydasinda qerar ya legv olunur ya da ki olunmur qevvede saxlanılır .amma apelyasiyada ise yeniden baxila biler yeni subutlar celb edile biler ise ve s .

Prezidentin selahiyyetleri– dovlet bascisi statusundan ireli gelen salahiyetler icraedici hakimiyet statusundan yaranan salahiyetle…Icraedici hakimiyyetin rehberi ve silahli quvvelerin ali bash komandani kimi goturduyu selahiyyetler

Nazirler Kabinetinin statusu– Yuxarı icra orqanıdı, prezidentin icra səlahiyyətlərini həyata keçirir, prezidentdən asılıdır və ona cavabdehdir

Nazirin muavinlerini PREZIDENT ve prezidentin tapsirigan esasen NAZIRLER KABINETI teyin edir.
Nazirin muavinlerinin selahiyyetlerini NAZIR teyin edir

Baş nazirini vəzifəyə təyin edir – Milli Məclisinin razılığı ilə PREZIDENT
Baş nazirini vəzifədən azad edir –PREZIDENT

Baş prokurorunu vəzifəyə təyin və vəzifədən azad edir – Milli Məclisinin razılığı ilə PREZIDENT

Konstitusiya Məhkəməsi, Ali Məhkəməsi və Apellyasiya məhkəmələri hakimlərini – Prezident təqdimatı ile MILLI MƏCLISI təyin edir (83 səslə)
Digər məhkəmələrinin hakimlərini – PREZİDENT

Mehkeme hakimiyyetinin musteqilliyinin teminatcisi – PREZIDENT

NMR Ali Meclisi 31 deputatin selahiyyetleri tesdiqlense selahiyyetlidir. NMR-in Ali Məclisinin deputatlarinin sayinin artirilmasi ile bagli qerari REFERENDUMLA vere biler

NMR statusu AR Konstitusiyasi normativ-huquqi akt olaraq, birde Qars ve Moskva muqavileleri ile mueyyen olunur

Prezidentin İcra selahiyetlen heyata keciren NK.di.
fealiyyetini bilavasite temin eden ADMINISTRASIYA,işler idaresi ve xususi.tibb xidmetidi.

Ombudsmani vezifeye namizedi prezident teqdim edir, MILLI MECLIS secir

Pulun klassik funksiyaları. Pulun dəyər ölçüsü olması funksiyası . Pulun tədavül vasitəsi funksiyası Pulun yığım funksiyası. Pulun tədiyyə vasitəsi funksiyası. Dünya pulu funksiyası.
Pulun modern funksiyaları. İqtisadi fəaliyyətləri stimullaşdıran və ya zəiflədən pul Gəlirlərin yenidən bölgü aləti olaraq pul Nüfuz aləti olaraq pul

Şerti maliyye vahidi– Aylıq əmək haqqının minumum məbləği haqqında hesablanan aylıq əmək haqqı, dövlət rüsumları, cərimələr, maliyə sanksiyaları və digər rüsumların ödənilməsidir.. “Minumum əmək haqqı” ” şərti maliyə vahidi” ilə əvəz edilib. 1 manat 10 qep. Korrupsiyaya qarşı mübarize haqqında qanuna göre il erzinde alınan hediyyenin mebleği 55 manatdır.. Şerti maliyye vahidi 1 man 10 qep-dir. Şerti maliyye vahidinin 50 mislidir, buna göre 55 manatdır

Nazirlik merkezi icra hakimiyyeti orqanidi ,prezidentin fermanina esasen yaradilir,normativ ve qeyri noprmatik aktlar qebul edir..
Komitə xüsusi tədbirləri həyata keçirmək üçün yaradılan dövlət idarəsi…
Komissiya xüsusi bir tapşırığı yerinə yetirmək üçün təşkilat yanında yaradılan orqan

Komisiyya ve komite– gomruk komitesi dini qrumlar uzre komite ,xerite cekme komitesi ,qacqin ve mecburu kockunler uzre ,dmkq ,tqdk ve s

Bir dovletin digerinde Diplomatik temsilciliyi sefirlik ve ya konsulluq formasinda olur.
Sefirlik konsulluqdan daha boyukdur bir dovletin digerinde yalniz bir sefirliyi ola biler konsulluq ise bir nece yerde bir nece sheherlerde ola biler ve onlar sefirliye, sefirlikler ise Oz olkelerinin xarici isler nazirliyine tabedirler.
Diplomatik numayendeler ise bir dovleti digerinde temsil eden numayendelik kimi basa dusulur bu esas sefirlik ve konsulluqdur bundan basqa her hansi bir konfransda istirak etmek ucun prezident ve ya xarici isler nazirinin rehberliyi ile numayende heyeti gedirki buda diplomatik numayendelik hesab olunur

Sulhmeramli – sulh niyyetli, meqsedi sulh, emin-amanliq, sabitlik olan demekdir. Insanlar, ordular, dovletler ve teskilatlarla (fealiyyetleri ile) bagli isledilir

Beynelxalq huquq normalari– Milliyyetinden, dininden, dilinden, irqinden, cinsinden, sosial ve iqtisadi veziyyetinden asli olmayaraq her kesin qebul etdiyi normalardan sohbet gedir. Bu normalara her bir dovlet terefdar cixmalidir ve oz qanunvericiliyinde bu normalari ohdelik kimi goturmelidir.

Federativ olkelerde adeten ikipalatali olur parlament, ust palata her subyektlerden beraber sayda sechilen deputatlar olur, ashagi palata ise umumfederasiya uzre deputatlardan ibaret. Alt palata qanunlari hazirlayir ve ust palatanin tesdiqine verir. Federativ ve boyuk erazili olkelerde olur ikipalatali parlament, ki butun olke boyu namizedler sechile bilsin ve temsil ede bilsin namizedi sechildiyi subyekti. Unitar dovletlerin choxsu birpalatali parlamenti var. Azerbaycan balaca olkedi ve ikinci palataya ehtiyac duyulmur

 

Dostlarla Paylaş ↓